  • 1. Data: 2003-02-25 13:24:19
    Temat: Koszty prowadzenia firmy przez studenta
    Od: "Krzys" <i...@w...pl>

    Witam.

    Jestem studentem (dziennym) i prawdopodobnie bede musial w najblizszym
    czasie wystawic kilka faktur vatowskich. W zwiazku z tym chce zalozyc firme.
    Nie wiem tylko, czy bedzie mi sie to oplacalo. Z tego co sie orientuje, to
    jako student ZUS oplaca za mnie uczelnia (ale nie jestem pewien). Poza tym
    nie wiem jakie inne koszty wiaza sie z prowadzeniem firmy.

    Jesli ktos moglby mnie uswiadomic w tych sprawach, ewentualnie podac jakies
    praktyczne linki, to bylbym bardzo wdzieczny.

    Pozdrawiam,

    --
    Krzys

  • 2. Data: 2003-02-25 13:34:03
    Temat: Re: Koszty prowadzenia firmy przez studenta
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Krzys" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakies
    > praktyczne linki, to bylbym bardzo wdzieczny.

    http://www.1praca.gov.pl/
    http://www.twoja-firma.pl/ - zerknij na forum :)
    na onet.pl te znajdziesz kilka zmianek

    Pozdrawiam