    From: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty postepowania
    Date: Tue, 29 Jan 2002 09:50:18 +0100

    On 29 Jan 2002, ARNOLD wrote:

    > 2 miesiecy, nie napisane czy od doreczenia przesylki czy od jej wyslania
    > (ambasada dostala ja z Polski juz w Listopadzie i sobie czekali te 2 miechy
    > a potem do niego przeslali)-dziwne praktyki.

    Terminy sądowe biegną zawsze od doręczenia (ew. 7 dni po odmowie przyjęcia
    pisma).

    > Pewnie liczy sie od daty podpisania odbioru listonoszowi,,,. On jednak nie
    > chce placic (400PLN) bo wszystkie sprawy przegrywa pomimo przedstawienia
    > dowodow o przebytych operacjach i braku zatrudnienia,

    I nic dziwnego, bo to że ktoś nie ma pracy nie znaczy że wywinie się od
    alimentów. Najwidoczniej przebyte operacje nie pozwalają go zakwalifikować
    do osób trwale do pracy niezdolnych.

    > Znacznych wydatkow w polskiej ambasadzie (1 stempel to 35 USD ) za
    > potwierdzenie dokumentu. Alimenty sa placone w calosci. Pytanie, czy musi
    > zaplacic te 400 PLN jak juz wydal i tak kilka razy wiecej a i tak przegral
    > sprawe. Historia ta powtarza sie co rok zreszta a suma alimentow bardzo
    > wysoka.

    I nie wszczęto jeszcze postępowania karnego? Czyżby siedział w kraju z
    którym Polska nie ma umowy ekstradycyjnej?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting