  • Data: 2015-02-22 20:53:45
    Temat: Re: Koszty egzekucji
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-21 o 22:07, Gotfryd Smolik news pisze:
    > No właśnie... nie.
    > Komornik zarabia na tym co ściągnie właśnie.
    > To nie jest działalność budżetowa, tylko gospodarcza.
    Serio?? Komornicy sądowi działają na własny rachunek? Zawsze wydawało mi
    się, że te opłaty za ściągnięcie należności, to taki dodatek za
    skuteczność, ale jak nie będzie przez pół roku żadnych dłużników, to
    Państwo nie da zdechnąć z głodu. Jeśli jest jak piszesz, to odszczekuję
    - za te 300-parę zł też by mi się nie chciało kiwnąć palcem ;-)

    Maciek