  • 1. Data: 2007-04-18 15:45:04
    Temat: Koszty adwokackie - od podstaw
    Od: "Sandra Malicka" <m...@o...eu>

    Witam,
    Chciałabym się wreszcie dowiedzieć jak to jest z kosztami, które trzeba
    przeznaczyć na adwokata w procesach karnym i cywilnym. Do tej pory wydawało mi
    się, że płaci się raz, na początku gdy adwokat decyduje się wziąć daną sprawę.
    Np. płacę 3000 zł za prowadzenie jakiejś sprawy karnej i to wszystko. I że ta
    kwota obejmuje całą sprawę, od pierwszej rozprawy do ostatniej, na którym
    zostanie ogłoszony wyrok, niezależnie od tego czy rozprawa będzie jedna czy
    będzie ich 50. A ostatnio ktoś mi powiedział, że to wcale nie tak, że poza tą
    początkową kwotą, którą płaci się adwokatowani trzeba jeszcze płacić za każdą
    rozprawę... I że w sprawach cywilnych jest tak samo...

    Czy ktoś może mi (i innym) wyjaśnić jak to jest? Jakie są wówczas stawki
    (średnie) itp.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sandra

  • 2. Data: 2007-04-18 16:31:03
    Temat: Re: Koszty adwokackie - od podstaw
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Sandra Malicka dość niespodziewanie napisał(a):
    > Witam,
    > Chciałabym się wreszcie dowiedzieć jak to jest z kosztami, które
    > trzeba przeznaczyć na adwokata w procesach karnym i cywilnym.

    Krótko: wszystko zależy od Twojej umowy z adwokatem.
    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide