  • 1. Data: 2006-02-28 22:01:37
    Temat: Koszt wysyłki Pocztą Polską obarczony 22% VATem.
    Od: "Tomi" <s...@p...neostrada.pl>

    Witam.

    Niedawno doszły mnie słuchy, że Urzędy Skarbowe naliczają sklepom
    internetowym podatek 22% za wysyłkę, traktując ją jako wykupienie usługi
    (wysyłki,
    przesyłki, dostawy) u sprzedającego - usługa, od której sprzedający musi
    odprowadzić 22% VAT.

    Czy to prawda??

    Pozdr.

    TOMI.

  • 2. Data: 2006-03-01 00:25:26
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Tomi napisał(a):
> [...]
    > (wysyłki,
    > przesyłki, dostawy) u sprzedającego - usługa, od której sprzedający musi

    Zależy od interpretacji urzędu. Poproś we własnym urzędzie o odpowiedź
    na piśmie, będziesz miał spokój (koszt 5zł).
    Więcej dowiesz się zaglądając na alt.pl.allegro, sporo tam dyskusji na
    ten temat było.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin