  • Data: 2007-07-22 20:28:20
    Temat: Re: Kosmiczne koszty komornika...
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PawelM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1184955085.250640.174110@57g2000hsv.googlegroup
    s.com...
    Witam
    Czy przy egzekwowaniu 1850zl zaległych alimentów, komornik mógł sobie
    naliczyć aż 900zł dodatkowych kosztów własnych ?? Dodam, że zaraz po

    Czy ja wiem ? To jest jego pensja przecież. Załóżmy, że twój przypadek zajął
    mu dwie dniówki. Czyli w miesiącu ma 9000 przychodu z egzekucji. Podatki
    zabierają połowę. zostaje mu gołe 4500 na rękę. A przecież to prawnik :).

    Wniosek zaś z tego taki, że nie warto mieć małych egzekucji. Bo czy byś
    oddawał 100zł czy 10 000 to koszta byłyby porównywalne.