eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKorzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie? › Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie?
    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie?
    Date: Sun, 1 May 2011 19:33:45 +0200

    On 2011-05-01 16:14:43 +0200, "qwerty" <q...@p...fm> said:

    > Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Poczytaj gdzie są stosowane hot spoty i nie będziesz miał już problemów
    > z odróżnieniem.

    Przypomniałeś mi radosne czasy upowszechniania dostępu do internetu.
    Wszyscy (jak jeden mąż) na stronach internetowych zamieszczali instrukcję...
    ...tak! jak podłączyć się do internetu.

    To teraz przeprowadź symulację dla osoby, która właśnie włączyła komputer i...
    ...ma połączenie z internetem.
    :-)

    --
    Bydlę