    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Mon, 21 Feb 2022 13:34:39 +0100
    <sp5asjpkkp41$.197132jmst6cm.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <8smmlbmzn0sa$.1844yvhbt2b1y$.dlg@40tude.net>
    <e...@4...net>
    <7jhuzht1n3zi$.m2gjyreup323$.dlg@40tude.net>
    <vbXOJ.192616$_5r7.5719@fx09.ams1>
    <620c9081$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9BPJ.33673$EjU2.26429@fx07.ams1>
    <620f31b9$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <rxAQJ.47854$alu7.9996@fx01.ams1> <suvhfc$hti$1@gioia.aioe.org>
    <IoIQJ.42339$wLv5.21439@fx13.ams1> <suvkao$1rcm$1@gioia.aioe.org>
    <skJQJ.613360$hye7.277873@fx11.ams1>

    Ale

    > Nieakceptowalne. Wyjdzie za drogo biorąc pod uwagę szeroko rozumianą
    > użyteczność tego mostu.
    > Teraz Ty.

    Ale most jest niezbędny żeby przejechać na drugą stronę. Nawet nie
    przejechać, zwyczajnie przejść. Ale taki, który nie zawali się pod
    własnym ciężarem.

    I masz pretensje do inżyniera, że tyle prętów potrzeba?
    Policzył, że przy 10t prętów most wytrzyma 10 lat.

    Kwestionujesz jego wyliczenia i mówisz: "panie, ja to jestem skłonny dać
    1t, bo widzę, że pan dąży do tego, że za chwilę trzeba będzie dać 15t,
    jak będę chciał żeby wytrzymał 15 lat. Nie znam się, nie mam bladego
    pojęcia jak to policzyć i czy się zawali pod własnym ciężarem, ale
    uważam, że 1t wystarczy, więc mogę się ewentualnie zgodzić na 1t."

    Dlaczego specjalistom od szczepionek tak można powiedzieć, a inżynierowi
    od mostów nie?

    Pozdrawiam
    Piotr