  • Data: 2022-02-21 19:25:05
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwne rzeczy opowiadasz, bo o ile wśród osób mi znajomych po 1 dawce
    > jakiś wielkich problemów nie było, to po 3 i owszem. Ale co tam - pewnie
    > mieli pecha...

    Jeżeli to nie był dziwny zbieg okoliczności (ciekawe, że takimi zbiegami
    okoliczności szury antyszczepionkowe sypią jak z rękawa w miarę
    potrzeby; wszystkie szury nagle mają znajomych pracujących "w dużej
    firmie farmaceutycznej", "w dużej firmie dostarczającej sprzęt
    medyczny", "wszystkie znane im osoby takiego NOPa dostali, że przez
    tydzień po szczepieniu wstać z łóżka nie mogli"... itd.), to na pewno
    już naukowcy zauważyli to zjawisko.

    Zauważyli?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr