  • Data: 2022-02-21 14:15:15
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.02.2022 o 13:52, Shrek pisze:

    > Problem w tym, że na ulotce jest inaczej.

    Problem w tym, że resztę analogii wyciąłeś i udajesz, że nie zrozumiałeś.

    Dla porządku dodam, że wiele lekarstw ma na ulotce, że to lekarz
    decyduje ile i jakie i jak długo dawki podawać, a w treści poniżej są
    podane dawki zalecane.

    Wracając do tematu, to co jest napisane na ulotce szczepionki Pfizera:
    https://www.pfizerpro.com.pl/sites/default/files/com
    irnaty_ll_lpd_approved_23.02.2021.pdf

    "Comirnaty jest szczepionką stosowaną w celu
    zapobiegania chorobie
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    COVID-19 wywoływanej przez wirusa SARS-CoV-2."

    "Szczepionka pobudza układ immunologiczny (naturalny układ obronny
    organizmu) do wytwarzania przeciwciał i komórek krwi, które zwalczają
    wirusa, tym samym zapewniając ochronę przed COVID-19."

    "Tak jak w przypadku każdej innej szczepionki,
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    cykl 2 dawek
    ~~~~~~~~~~~~~
    szczepionki Comirnaty
    może nie zapewniać pełnej ochrony wszystkim osobom, które go otrzymały
    oraz nie wiadomo jak długo ochrona ta będzie się utrzymywać."

    "Data ostatniej aktualizacji ulotki: 02/2021"

    Najważniejsze fragmenty podkreśliłem, żebyś nie mógł powiedzieć, że nie
    zauważyłeś, że szczepionka miała chronić przed zarażeniem, a nie chroni,
    więc szury miały rację i obiecali, że dwie dawki i koniec, a się
    okazało, że trzeba kolejne, wiec nie działa i szury miały rację.

    Jeżeli czegoś nadal nie zrozumiałeś, śmiało pytaj, chętnie wytłumaczę.

    Pozdrawiam
    Piotr