    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 26 Sep 2013 01:11:22 -0700 (PDT)
    <5241d8c0$0$2216$65785112@news.neostrada.pl> <1...@d...icnet>
    <l1u0h1$176$1@node2.news.atman.pl>
    <52428cfd$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1u2h5$358$1@node2.news.atman.pl>
    <52428f81$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5242a3c6$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <l1ur15$41p$1@news.vectranet.pl>
    Subject: Re: Kopia/ksero dowodu osobistego
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 września 2013 16:12:49 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
    > http://www.fakt.pl/Komornik-zabral-mu-ojcowizne,arty
    kuly,228422,1.html
    > itd, itd, itd...
    Powiem tak:
    Brałem udział w kilkudziesięciu juz chyba licytacjach komorniczych, kupiłem z
    licytacji dwie nieruchomości i trochę ruchomości i w takie coś nie bardzo wierzę.
    Dziennikarzyna nie napisał pewnie wszystkiego nie znamy wersji drugiej strony.
    Zanim dojdzie do licytacji to jest procedura sądowa, oszacowanie wartości itp.
    Już wtedy taka osoba której komornmik łazi po jej terenie ma możliwość reakcji. To
    nie jest tak że nagle z nienacka przyłazi komornik straje w progu i robi licytację
    nieruchomości.,
    Jeśli jednak faktycznie było jak fakt pisze to takie przypaki przy kilku milionach
    egzekucji rocznie to naprawdę wyjątki.
    Równiez pisanie o sprzedaży za ułamek wartości to urban legend.
    Czasami na licytacjach uzyskane ceny sa zblizone do rynkowychj lub wyższe.
    Pamiętam jak jakies pól roku temu stary model tv plazmowego(komornik przed licytacją
    nawet go nie właczył żeby sprawdzić czy działa)50cali poszedł na licytacji za 1800zł
    a w sklepie można było kupic nówke za 2000zł.
    To samo laptopy- czasami łapie się za glowę jak widze do jakiej ceny ludzie licytują
    niesprawfdzony najczęsciej sprzęt. Ale nie mój cyrk nie moje małpy.
    Oczywiście można trafić sprzet w przyzwoitej cenie ale nie za przyslowiowa złotówke.
    Z nieruchomościami bywa bardzo podobnie na pierwszej licytacji cena jest 3/4 sumy
    oszacowania więc o sprzedaży za ułamek wartości raczej mówić trudno.