    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kopia/ksero dowodu osobistego
    Date: Wed, 25 Sep 2013 16:12:49 +0200
    <5241d8c0$0$2216$65785112@news.neostrada.pl> <1...@d...icnet>
    <l1u0h1$176$1@node2.news.atman.pl>
    <52428cfd$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1u2h5$358$1@node2.news.atman.pl>
    <52428f81$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5242a3c6$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>

    > Też jestem tego zdania. Moim zdaniem sąd powinien musieć dotrzeć do
    > adresata z taką samą skutecznością co komornik, zwłaszcza że ma wgląd
    > w oficjalne rejestry i ma możliwości sprawdzenia tegoż.

    Komornik LOL

    To wyjątkowo rażąca niesprawiedliwość. Leszek Antoniak (48 l.) z
    Krasnegostawu (woj. lubelskie) w świetle prawa stracił swoją własność.
    Przez pomyłkę komornik zlicytował ojcowiznę mężczyzny. Atrakcyjna
    działka została sprzedana za niewielkie pieniądze na licytacji. Dopiero
    wtedy okazało się, że doszło do ewidentnej pomyłki. Komornik powinien
    zająć się innym Leszkiem Antoniakiem i jego ziemią. Ale niestety sprawy
    odkręcić już nie można. Pokrzywdzony dostał niewielkie odszkodowanie i
    wymiar sprawiedliwości uważa, że sprawa jest załatwiona. Komorniczka,
    która popełniła tę fatalną gafę nawet nie dostała upomnienia

    http://www.fakt.pl/Komornik-zabral-mu-ojcowizne,arty
    kuly,228422,1.html

    Marzena Walewska spod Poznania nie ma niespłaconych długów, ale komornik
    zajął jej konto i zablokował wypłatę pensji, bo wziął ją za inną Marzeną
    Walewską - mieszkankę Poznania. Rozwiązanie tej zagadki zajęło
    domniemanej dłużniczce pięć minut. Dlaczego nie poradzili sobie z nią
    wierzyciel i komornik?

    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,14504873,Komo
    rnik_pomylil_dluznikow__Byle_nazwisko_sie_zgadzalo.h
    tml

    itd, itd, itd...

    --
    Krzysiek