  • Data: 2013-08-03 10:35:00
    Temat: Re: Koperta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ktgn2s$2rh$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jest znak pionowy:
    > http://www.niepelnosprawni.pl/files/www.niepelnospra
    wni.pl/public/parkowanie/miejsca_parkingowe1.jpg
    > Tylko, że 2 miejsca i koperta:
    > http://www.poranny.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=KP&D
    ate=20120115&Category=PARKOWANIENACHAMA&ArtNo=411786
    305&Ref=AR&border=0&MaxW=666

    > Prawdziwe oznakowanie mogę zrobić jutro (jak nie zapomnę).
    > SM twierdzi, że oznakowanie jest złe i nie mogą podjąć interwencji.

    Nie widząc faktycznej sytuacji, to trochę trudno coś konstruktywnego
    napisać. Ale tak ogólnie, to podzielam pogląd SM, ze jeśli oznakowanie jest
    mylące, to nie można karać kierującego za jego błędną interpretację.

    Na drugiej fotce to w ogóle masz znak chyba poza drogą publiczną. Nie wiem
    jakie jest pozostałe oznakowanie, ale najparwdopodobniej nie da sie ukarać
    tego kierującego, bo przepisy PoRD mają tu zastosowanie w ograniczonym
    zakresie. Wykazanie, ze sposób zaparkowania tego pojazdu zagraża
    bezpeiczeństwa wydaje mi się skrajnie niemożliwe. Ktoś bezsensownie
    wyznaczył dwa miejsca parkingowe w rozmiarze "lądowiska dla śmigłowców", no
    to facet zaparkował w środku i w sumie są dwa miejsca dla inwalidów nadal.
    Nie jest to zgodne z PoRD, ale powiem Ci, że moim zdaniem zgodne ze zdrowym
    rozsądkiem. Po za tym te miejsca są puste, a wewnątrz siedzi kierujący i
    jak przyjedzie inwalida, to moze odjechać.

    Ad rem, to z Twojej wypowiedzi wnoszę, że mamy taką sytuację, że ilość
    kopert nie odpowiada ilości na znaku. Jeśli tak, to nie możesz sie domagać
    od kierujących, by sami wyznaczali sobie dodatkową kopertę, bo na dobrą
    sprawę nie wiadomo, gdzie ona miałaby być. A może tam mają małe wózki
    inwalidzkie parkować i taka mała koperta wystarczy na dwa pojazdy?