  • 11. Data: 2007-01-23 12:45:10
    Temat: Re: Kontrole oprogramowania - od drugiej strony
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Lukasz napisał(a):
    > Ale pewnie soft, który nim udostepniasz już nie.
    To tak jak (nie)legalny jest twój samochód, którym zapewne wozisz
    narkotyki/broń? ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 12. Data: 2007-01-23 15:21:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lukasz napisał(a):

    > Nieprawda. Kilku pomysłowych rodaków faktycznie na fali... rzeczywistych
    > kontroli. Policja ostatnio przeprowadza dośc intensywne kontrole, ale te nie
    > biorą się z niczego. Po prostu zwykle firma współpracująca z MS śledzi
    > adresy IP osób, które intensywnie korzystają z P2P. Daje te adresy policji,
    > a ta na tej podstawie przeprowadza nalot.

    Kontrola to jest drogowa a w omawianych przypadkach Policja udala sie
    pod konkretny adres dokladnie wiedzac po co.

    j.

  • 13. Data: 2007-01-23 15:47:23
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 23-01-2007 o 12:46:13 Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Ta... jasne - a kije baseballowe w służą do gry w baseball ;-)

    Bo sa ... imitacja kija dopiero jest bronia. Prawdziwy kij sluzy do gry :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 14. Data: 2007-01-23 17:37:05
    Od: Pawel Kraszewski <P...@K...net>

    Henry (k) wrote:

    > Ta... jasne - a kije baseballowe w służą do gry w baseball ;-)

    ROTFL. 95% obrazów ISO Linuksa jest rozpowszechniana teraz przez Torrent.
    Więc mam cholerny ruch P2P (zwłaszcza jak pojawi się coś nowego) z 100%
    legalnymi rzeczami... Proszę nie uogólniać.

    --
    Pawel Kraszewski
    www.kraszewscy.net

  • 15. Data: 2007-01-24 10:17:44
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 23 Jan 2007 18:37:05 +0100, Pawel Kraszewski napisał(a):

    > ROTFL. 95% obrazów ISO Linuksa jest rozpowszechniana teraz przez Torrent.
    > Więc mam cholerny ruch P2P (zwłaszcza jak pojawi się coś nowego) z 100%
    > legalnymi rzeczami... Proszę nie uogólniać.

    95% obrazów ściąganych przez 0.05% użyszkodników p2p którzy na drugiej
    partycji mają linuksa? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2007-01-24 17:50:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lukasz wrote:

    > Ale pewnie soft, który nim udostepniasz już nie.

    A ty pewnie handlujesz narkotykami ;->