    From: "czubcia" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola z Energetyki.
    Date: Fri, 1 Jul 2005 23:35:20 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@81.219.236.18

    Użytkownik "Chopin" napisał w wiadomości news:da48lq$jba$1@news.onet.pl...

    > Możesz przecież prowadzić tylko punkt serwisowy gdzie przyjmujesz sprzęt.
    > Naprawiać może kto inny, odbierając od Ciebie sprzęt do naprawy

    Raczej nie. Ta firma to zakład usługowy a nie działalność rolnicza. Zakłady
    obowiązuje inna taryfa a gospodarstwa rolne inna.
    Dlatego w siedzibie firmy naprawiającej sprzęt TV powinien być osobny
    licznik. Tutaj kontroler ma racje. Nie wychylaj się z tymi 9 latami bo
    gotowi są jeszcze stwierdzić żeś przez te 9 lat oszukiwał. Zaraz pewnie się
    dowiesz że miałeś obowiązek to zgłosić. Jak Ci naliczą za te 9 lat to
    dopiero będzie problem.

    Co do zasadności taryf energetycznych - zatwierdzone przez o ile pamiętam
    ministerstwo. Ceny w tych taryfach zatwierdza jeszcze ktoś inny. Wojowanie
    na tej płaszczyźnie nie ma sensu. Odpuść.

    Instalacje zawsze budujesz, zmieniasz, utrzymujesz w należyty stanie na swój
    koszt.

    Z ceną za przeróbkę instalacji myślę słono przesadziłeś. Poszukaj znajomego
    elektryka, parę tysięcy to gruba przesada.

    Tak mnie zastanawia, kto jak kto, ale kontroler ZE bez wyraźnej przyczyny
    się nie pojawia. Oni naprawdę ruszają tyłki tylko wówczas gdy sa czegoś
    pewni. Zastanawiałeś się nad tym?

    pozdrowienia
    czubcia