  • Data: 2003-03-14 14:59:49
    Temat: Re: Kontrola paliwa przez policję
    Od: huski <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ali Gator" <a...@i...pl> pisze w
    news:b4spn8$eo8$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > czy nie jeździmy na oleju
    > opałowym zamiast na napędowym.

    hmmm, ale w takim wyapdku naruszacie tylko te normy dotyczace ochorony
    srodowiska bo zakladam ze olej opalowy jest gorszej jakosci i prodkuje
    wiecej CO2 (czy o co tam chodzi w tych normach). Bo jezeli nie naruszacie
    tych norm no to juz wasza sprawa na czym jezdzicie co najwyzej mozesz
    zniszczyc silnik i stracic gwarancje ale panstwo moze chyba obchodzic tylko
    kwestia srodowiska. Co do domniemania niewinnosci to kontrola nie oznacza,
    ze jestes postawiony w stan oskarzenia. Tak samo ja moglbym powiedziec, ze
    nie zgodze sie na rewizje torby bo obowiazuje domniemanie niewinnosci a
    policjan chac ja przeszukac insynuje, ze jestem winny ;))). Tak samo to, ze
    chca przeprowadzic na was rutynowa (albo nie) kontrole nie ma nic wspolnego
    z domniemaniem niewinnosci.

    --
    huski
    h...@i...pl