  • Data: 2009-02-19 23:33:58
    Temat: Re: Kontrola oprogramowania a zniszczenie danych
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Kalinski" napisał:
    > A jeśli backup był na płytach DVD lub innym dysku zewnętrznym
    > i tenże backup również konfiskują?

    konfiskują wszystkoi, nawet drukarkę i ekspres do kawy:O(

    > Pytanie z czystej ciekawości, bo słyszałem już różne opinie, że nie
    > mam żadnych praw zatrzymania kopii danych i jeśli dane nie są trzymane
    > poza miejscem przeszukania, to firma może iść z torbami.

    w cywilizowanym kraju to by policja zrobiłą kopię nośników i po sprawie, ale
    dalej żyjemy w żydo-komunie, to nie chodzi o żadne ściganie przestęp[czosci,
    bo przecież przestępcy są w rządzie, milicji i prokuraturze, te niby naloty
    mają na celu likwidację konkurencyjnych firm, wiec wygląda na to że trzeba
    dyski szyfrować a zaszyfrowane kopie trzymać u cioci i zakopane gdzieś w
    lesie:O)