  • Data: 2007-04-13 08:49:39
    Temat: Re: Kontrola legalności oprogramowania - watpliwości
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Robert L napisał(a) :

    > Ten laptop to moje narzędzie pracy i nie mogę pozwolić sobie na jego
    > utratę. Głównie z uwagi na dane (nad niektórymi projektami pracuje już
    > kilka lat) a nie sprzęt.
    > Zrobienie kopii danych na CD/DVD rownież nie załatwia sprawy - bo
    > płytki również zabiorą.
    >
    > Chory kraj.... tłumaczenie sie, że się nie jest wielbłądem...

    Możesz zawsze się wypisać.
    Takie są, niestety, praktyki wymiaru (nie)sprawiedliwości.
    Jak mają zabrać, to i tak zabiorą. Niezależnie od tego, czy masz
    wszystko legalne, czy nie.

    Kopie danych przechowuje się pod innym adresem niż oryginał. Ze
    względu na pożar, kradzież, wizytę krawężnika.
    Pewnym rodzajem oporu biernego może być zaszyfrowanie całego
    dysku. Wtedy na pytanie o hasło mówisz: "Robert". Nie działa?
    Dziiiiiiwne - wczoraj działało :-D Nikt nie zmusi Cię do podania
    hasła. Nie ma takiego prawa. Jeszcze. Jedyna metoda to tortury.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!