  • Data: 2007-04-13 13:13:23
    Temat: Re: Kontrola legalności oprogramowania - watpliwości
    Od: czonek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał

    a ja przy pomocy moijego systemu informatycznego świadczę usługi

    > Zarządzenie nr 1426 KGP
    > 9. Przeszukanie, o którym mowa w ust. 7 lub 8, dokonuje się przy udziale
    > biegłego. Niedopuszczalne jest podczas przeszukania umożliwienie
    > dysponentowi lub użytkownikowi bezpośredniego dostępu do urządzeń lub
    > systemów."

    dla prawidłowego ich świadczenia system pracuje w ruchu ciągłym
    niezbędny jest stały i ciągły nadzór adminstratorów systemu. Wyniki
    przeszukania systemu oczyszczaja mnie z podejżeń, ale odsunięcie od
    niego nawet na kilka minut moich administratorów spowodowało
    niepowetowane straty.

    > komputerowego. A to nie zawsze ma miejsce w lokalu. Nie zawze na miejscu
    > przeszukuje się system. Często wydaje sie postanowienie na przeszukanie
    > lokalu, w wyniku którego zabezpiecza się komputer. Dopiero potem w
    > laboratorium sprawdza się zawartość. Ten zapis chroni jedynie przed tym, aby

    że o zabraniu systemu, co wiąże sie z jego zatrzymaniem nie może byc
    mowy to oznacza bankructwo i kilkanascie procesów wytoczonych przez
    klientów.

    No i co się z nią dzieje jeżeli mam awaryjna kopię systemu co do
    którego państwo się czepia