  • Data: 2007-04-11 11:02:59
    Temat: Re: Kontrola legalności oprogramowania - watpliwości
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Latała " <e...@p...onet.pl> napisał
    > Rozumię, żę wobec powyższego mogę nie zgodzić się na zabranie komputera?

    Możesz wyrazić taką opinię i na tym koniec. Jeśli prokurator wydał
    postanowienie o przeszukania i zatrzymaniu kompa, albo policjant działa na
    podstawie legitymacji (później zwróci się do prok. o zalegalizowanie
    czynności) dojdzie do wniosku, że ekspertyza jest konieczna lub dysk będzie
    dowodem, zostanie to wykonane i nie ma nic do tego zdanie obywatela,
    niestety. Zostaje droga odwoławcza post factum.

    > A jeśli się uprą, że zabierają to co wtedy zrobić?

    Musisz oddać. Później się odwołujesz. Jesli wyjdzia na to, że niesłusznie to
    przysługuje Ci odszkodowanie za szkodę (np. utracone koszyści).