  • Data: 2007-04-11 08:55:35
    Temat: Re: Kontrola legalności oprogramowania - watpliwości
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Latała " <e...@p...onet.pl> napisał
    > wglądu). W przypadku potencjalnej kontroli legalności czy przedstawienie
    > dowodów legalego posiadania wystarcza czy komputer jest zabierany do
    > ekspertyzy? Co w przypadku tej drugiej ewentualności? Jak mam prowadzić
    > dalszą działalność bez komputera zabranego do ekspertyzy?

    Co to jest k o n t r o l a legalności oprogramowania??? Cokolwiek przez to
    rozumiesz, nie słyszałem, aby ktoś zabierał sprzęt.
    To o czym piszesz to najpewniej p r z e s z u k a n i e, które dokonywane
    jest, gdy są uzasadnione przypuszczenia znalezienia dowodów (np. pirackiego
    softu, danych), wtedy sprzęt może być zabrany do eksepertyzy najczęściej
    (zatrzymanie rzeczy-dowodu), rzadziej sprawdzony na miejscu.