    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konsekwencje wypadku samochodowego
    Date: Sat, 26 Apr 2008 20:54:51 +0200

    JaromirD pisze:

    > Dalej uważasz, że wina pieszej jest ewidentna?

    Nie wypowiedziałem się do tej pory, bo próbowałem się powstrzymać.

    Moja siostra będąc bodaj w 7 czy 8 miesiącu ciąży zwróciła się
    do mnie z podobnym problemem ... też z nastawieniem takim jakim
    ty prezentujesz ... po dokładnej analizie (prawie przesłuchaniu
    z lampą skierowaną w oczy by poznać wszystkie szczegóły) ...
    powiedziałem jej jedno: Zachowujesz się jak pierd*&^na święta
    krowa na jezdni ...

    Po przeczytaniu twoich opisów, jestem święcie przekonany, że :

    - szwagierka wpier(*&*^iła się pod auto w ten sposób, że
    kierowca nie miał szan jej nie jebnąć
    - szwagierka próbuje się wykreować na ofiarę
    - ty 1a2 6statnia ciota dajesz wiarę
    - ...

    Sory, stary, nie obraź się, ale jako kierowca a równocześnie
    pieszy, wiem jak to mniej więcej mogło wyglądać - uwierz mi,
    jeśli ktoś nie siedzi za kierą po 0,7 litra i nie jest
    miłośnikiem odbierania życia - starałby się zrobić tak, by nie
    trzepnąć szwagierki ... nawet kosztem walenia w rów na Otylię
    (taki odruch) ... ciesz się, że ci się rodzina nie pomniejszyła,
    przesłuchaj szwagierkę jak było ... a potem wyciągnij wnioski i
    poucz ją jak zachowywać się na jezdni uczulając (przewrotnie) ją
    na to, że 90 % kierowców chce mieć conajmniej jednego trupa na
    sumieniu.

    Mimo tego, że jestem pieniaczem jak ty, ja swojej siostrze
    odradziłem dochodzenia czegokolwiek od kierowcy, a teraz jestem
    szczęśliwym tatuśkiem ;) ... chrzestnym ...

    6008