    From: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konkurs smsa a spam
    Date: Mon, 7 May 2007 19:24:24 +0200

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f1nfss$obo$1@opal.futuro.pl...

    > Dzień dobry.
    Dzien dobry:-) ale niekulturalna ze mnie kobieta. Wstyd

    [ciach]
    > Wystarczy? Całą ustawę już sobie znajdziesz.

    Jasne ze wystarczy. Wlasnie o to mi chodzilo. Mnie tez takie postepowanie
    drazni i to bardzo. Dlatego nie zostawie tego w spokoju. Spam mailowy udalo
    mi sie posrednio zwalczc przez dobre konto z dobrym filtrem. Teraz pora na
    gazete:-)

    > Spamerzy nie mają moralności. Ani poszanowania prawa.
    > Z takimi trzeba krótko. Niestety spamerstwo nie jest ścigane z
    > urzędu, ale na wniosek pokrzywdzonego. Przy pewnej dozie
    > desperacji i samozaparcia, możesz złożyć wniosek o ściganie tego
    > czynu.

    No niestety... i chyba dzieki temu zyja ze nikomu nie chce sie wnosic
    sprawy.
    Mi szczerze mowiac tez sie nie chce. Wymaga to sporo zachodu, pewnie
    jakiegos nakladu pieniedzy (do odzyskania ale wylozyc trzeba)czasu i wielu
    nerwow.
    To wszystko tylko dla czystej satysfakcji.
    Narazie zadowole sie jutro zadzwonieniem i zjechaniem ich z gory na dol.

    Jeszcze raz dziekuje za pomoc. I poinformuje o reakcji redakcji

    Pozdrawiam
    Agnieszka