    From: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konkurencja dla byłego pracodawcy
    Date: Wed, 10 Jul 2002 13:41:57 +0200

    Dnia Wed, 10 Jul 2002 09:28:30 +0200, "slaweks" <s...@h...pl>
    napisał(a):

    >Z byłym pracodawcą nie wiązały mnie żadne inne umowy,
    >lojalki, itd. poza zwyczajną umową stosunku pracy.

    W kp jest o tym mimo wszystko mowa. Pracodawca może zażyczyć sobie,
    abyś po rozwiązaniu z nim umowy o pracę nie pracował u konkurencji,
    ale wtedy musi wypłacić Ci odszkodowanie, którego wysokość nie może
    być mniejsze niż 25% ostatniego wynagrodzenia (vide kp art. 101).
    Jeśli tego nie robi, nie ma praw do żadnych roszczeń wobec Ciebie
    (chyba, że może zacząłeś swoją konkurencyjną działalność przed
    ustaniem stosunku pracy).

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org