  • Data: 2002-07-16 08:16:42
    Temat: Re: Konkurencja dla byłego pracodawcy
    Od: Marcin <s...@f...id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr oznajmił::

    > czyli rozumiem, ze jest to taka sytuacja, jak gdy np. pracodawca
    > proponuje mi nizsza pensje (bo ma tam jakies problemy), ja
    > odmawiam i wowczas dostaje wypowiedzenie z terminem wypowiedzenia
    > od 2 tygodni - 3 mc w zaleznosci od umowy

    tak

    > w kazdym badz razie chcialbym sie upewnic - nie jest to
    > przypadkiem podstawa do dyscyplinarki?

    Nie,
    to absolutnie Twoja autonomiczna decyzja,
    jeśli nie zgodzisz się na zmiany, umowa rozwiażę się z uplywem okresu
    wypowiedzenia.

    BTW: Jest orzeczenie Sądu Najwyższego, że zmiana warunków pracy i płacy
    na warunki sprzeczne z przepisami kodeksu pracy nie może być przyczyną
    wypowiedzenia i uzasadnia żądanie odszkodowania.

    pozdrawiam i nie życzę tego :)

    marcin