    From: "Wacek" <W...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konkurencja ?
    Date: Sun, 8 Feb 2004 23:07:40 +0100
    Sender: W...@p...onet.pl@we42.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Filip K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c03rof$gm$5@opal.futuro.pl...

    > Tamta firma poczynia praktyki ograniczajace konkurencje. Dla mnie to
    > jest bezprawie, takie czyny sa zabronione. Mozesz to zglosic do Prezesa
    > Urzedu Ochrony Konkurencji I Konsumentow, ktory moze w drodze decyzji
    > uznac dana praktyke za ograniczajaca konkurencje i nakazac jej
    zaniechania.
    > Sprobuj znalezc cos w ustawie o przeciwdzialaniu praktykom
    monopolistycznym.

    > --
    > Pozdrawiam
    > Filip - gg: 11062
    > @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937

    Wielkie dzięki za sugestie !!!
    Najlepsze jest to, że w umowie jest zastrzeżone nie tylko, że po rozwiązaniu
    nie mogę prowadzić sprzedaży w dotychczasowej sieci, ale wogóle nigdzie w
    branży kosmetyków. Na dodatek okreslono karę umowną w wysokości 30 tys. zł
    oraz po 100 za każdy dzień działalności "konkurencyjnej".
    Może spróbować zdobyć nowych klientów?
    Jakie mogę ponieść konsekwencje?

    Wacław.