  • Data: 2022-07-11 20:23:15
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.07.2022 o 19:51, _Master_ pisze:

    > Małe i proste podatki to BZDURY?

    W dużym skrócie: tak.

    > Że co? Jak trzeba mieć zryty lewacką ideologią BERET żeby tak to
    > interpretować?

    Wystarczy zdawać sobie sprawę, że rzeczywistość jest trochę bardziej
    skomplikowana, niż np. 100 lat temu.

    > Jeśli to są bzdury to czym jest "wiemy jak to zrobić" hołowni albo mamy
    > program ale nie pokażemy Tuska?

    Tym samym.

    > Lewica właśnie chce wprowadzać 4 dniowy tydzień pracy.

    Bo ponieważ ma to naukowe podstawy:
    https://polskatimes.pl/rewolucyjny-eksperyment-4dnio
    wy-tydzien-pracy-zwieksza-wydajnosc-pracownikow/ar/1
    3362626

    https://www.eska.pl/wiadomosci/praca-w-polsce-przez-
    4-dni-w-tygodniu-ten-system-jest-bardziej-wydajny-aa
    -9nYx-QhLA-gNBu.html

    > Tak są takie teorie ale kurwa nie w najbliższej 50 latce.

    Bo ponieważ?
    W cywilizowanym świecie jak najbardziej możliwe.
    W państwach z mentalnością i poziomem intelektualnym konfederastów być
    może masz rację.

    > Że Konfederacji się UE nie podoba?
    >
    > Dziś już wyraźnie widać że łączenie róznych gospodarek na różnym stopniu
    > rozwoju i różną mentalnością społeczeństw i historią grozi KATASTROFĄ.

    Bredzisz.
    Jest wręcz przeciwnie. Dowodem na to jest skok cywilizacyjny jaki
    wykonała np.Polska po wejściu do UE.
    Kolejnym dowodem jest staczanie się, odkąd nasze władze polują na UE i
    ze wszystkich sił próbują się od niej odciąć.

    > Tak o tym konfederacja mówiła lata temu.

    Więc teraz bardzo wyraźnie widać, że już w tedy błądziła.

    > I znowu miała rację. wspólnota gospodarcza TAK, Dyktat Ideologiczny NIE.

    Więc przynajmniej w jednym punkcie błądzicie. Tylko w którym?
    Bo z jednej strony piszesz "że łączenie róznych gospodarek na różnym
    stopniu rozwoju i różną mentalnością społeczeństw i historią grozi
    KATASTROFĄ", a zdanie później "wspólnota gospodarcza TAK".

    Schizofrenia, czy kompletny brak rozumienia słowa pisanego?

    Wspólnota gospodarcza tak, przestrzeganie praw człowieka tak.
    Dyktat ideologiczny rasistów, fanatyków religijnych, faszystów,
    homofobów i mizoginów NIE.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr