  • Data: 2022-07-12 13:15:39
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Jul 2022 19:51:54 +0200, _Master_ wrote:

    > Małe i proste podatki to BZDURY?

    Niech dadza projekty ustaw, to sie okaze.
    Na razie bzdury, bo nie wiadomo czego oni chca.

    Ja tam kiedys Korwina sluchalem, i on powiedzial ze ma być
    "mało" podatkow, a nie "małe".
    W sensie - niewielka liczba.

    Bo przycisniety niestety musial przyznac, ze trzeba by z czegos
    zrezygnowac, aby podatki moglybyc mniejsze.
    A narod nie chce, przynajmniej ten biedniejszy.

    a proste podatki ... popieram.
    Szczegolnie pis ostanio popadl w demagogie - jak podniesc podatki,
    aby wygladalo, ze obnizyl.

    Niech ktos np poda jak sie liczy podatek pit, a w szczegolnosci kwote
    wolna od podatku, za 2021, a jak za 2022 ...

    > Że co? Jak trzeba mieć zryty lewacką ideologią BERET żeby tak to
    > interpretować?

    A nie?
    Na razie trzeba cos krzykliwego, zeby wyborcow przyciagnac, a martwic
    sie beda jak wygraja :-)

    J.