    From: gollum <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koniec kredytu - sprzedaż samochodu
    Date: Fri, 13 Jun 2008 16:32:12 +0200

    > kończę a w zasadzie już skończyłem spłacać kredyt samochodowy. Teraz
    > czekam tylko na papiery z Banku i... mam już klienta, który chce w/w
    > pojazd nabyć.
    > W dowodzie rejestracyjnym figuruje tylko Bank - jako właściciel.
    > Jeśli przerejestruję samochód na siebie to zostają mi te same tablice
    > rejestracyjne, które mam do tej pory, natomiast klient jest z innej
    > gminy, niż ta w której pojazd jest obecnie zarejestrowany.
    > Moje pytanie - czy MUSZĘ przed sprzedażą przerejestrować samochód na
    > siebie, czy z kompletem ,,papierów" z Banku, zdjęcie cesji z polisy,
> [...]

    Generalnie zależy od banku, ale z reguły jest tak, że po spłacie kredytu
    dostajesz komplet dokumentów potwierdzających spłatę kredytu, z
    papierami idziesz do UM i składasz wniosek o wykreślenie
    współwłaściciela z dowodu rejestracyjnego oraz karty pojazdu. Na tym się
    zabawa kończy - auto jest Twoje i możesz zrobić z nim, co tylko zechcesz.