  • Data: 2021-02-28 20:50:18
    Temat: Re: Konfident +
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2021 o 19:39, _Master_ pisze:
    > Dyskryminujesz mnie?
    >
    > Jestem gorszy?
    >
    > Dlaczego nie wolno mi używać słowa LEWACKIE?
    >
    > Obraziłem Twoje uczucia religijne? ;-)
    >
    > Mógłbym napisać te lewicowe skurwysyny przez których iedeologię zginęło
    > tyle niewinnych ludzi a innym złamano kariery i życie osobiste.

    W odróżnieniu od prawicowych skurwysynów?

    > Wpierdalają się

    W odróżnieniu od prawicowych skurwysynów?

    > w wymuszają zachowania niezgodne z naturą człowieka

    W odróżnieniu od prawicowych skurwysynów?
    I podaj jakiś przykład, bo wygląda na to, że nie bardzo rozumiesz co
    piszesz.

    > i demoralizują młode społeczeństwa wycierając sobie gębę wolnością

    Prawicowcy są niedoścignionymi mistrzami w wycieraniu sobie gęby wolnością.

    > Taka GANGRENA z tęczowym kwiatuszkiem w klapie...

    Tęczowy kwiatuszek w klapie obraża twoje uczucia religijne?
    To zmień religię, bo ta twoja cię oszukuje.

    > LEWACTWO to bardzo łagodne określenie. ;-)

    To tak jak prawactwo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr