  • Data: 2021-02-28 22:04:37
    Temat: Re: Konfident +
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2021 o 21:38, _Master_ pisze:

    > Widzisz jak łatwo można podnieść ciśnienie?

    Nie widzę. Nie dałeś linka do skanu ze swoim pomiarem, to jak mam widzieć?
    To nie moja wina, że ci się ciśnienie podniosło. Ale rozumiem.

    > Dbaj o zdrowie. ;-)

    Dbam cały czas. Nie głosuję na pis. Ani na jego klony. Ani na onr i jego
    klony. I nie chodzę do kościoła.

    > Dlatego określenie LEWACTWO jest łagodne i pobłażliwe.
    >
    > Można się teraz pozastanawiać czy SLD czy Razem ... nie są partiami
    > ZBRODNICZYMI bo zachwalają straszny zbrodniczy ustrój. ;-)

    I co? Zastanowiłeś się?
    Podzielisz się wynikiem, jakiż to straszny zbrodniczy system zachwalają
    i w jaki sposób zachwalają?

    > w świetle ostatniego wyroku.

    Rzuć trochę tego światła.
    Tylko uważaj na ciśnienie, bo znowu ci skoczy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr