    From: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Date: Sat, 11 Feb 2006 22:17:18 +0100

    gnu napisał(a):
    > On Sat, 11 Feb 2006 14:56:54 +0100
    > moris234 <m...@w...pl> wrote:

    [ciach odpowiedzi na poziomie budki z piwem]

    Wiesz co, możnaby z tobą naprawde poważnie podyskutować na temat różnic
    pomiędzy systemem sądownictwa anglosaskiego i kontynentalnego i wymienić
    poglądy na temat tego który jest lepszy i dlaczego. I z chęcią bym na
    ten temat podyskutował. Ale nie na tak prymitywnym poziomie, bez
    sprowadzania każdej dyskusji do wyroku w sprawie Sokołowskiego i
    ubliżania prof. Gardockiemu.

    Czy ty masz jakiś osobisty uraz do prof. Gardockiego? Czymś ci się
    osobiście naraził? Bo jak narazie, poza używaniem pod jego adresem słów
    powszechnie uznanych za obelżywe, przypisujesz mu winę za całe zło które
    istnieje, pomimo tego, że jak ci już wielokrotnie tłumaczono, jego
    rzeczywista władza jest bardzo niewielka. Kiedyś zadałem ci pytania o
    konkretne zarzuty stawiane prof. Gardockiemu, i w odpowiedzi otrzymałem
    stek bzdur sprowadzających się do tego że nic nie zrobił w sprawach w
    których nie miał prawa nic zrobić. Że nie zmienił zasad pobierania
    wpisów sądowych, że nie rozesłał jakiegoś okólnika, że czegos nie
    umieścił na stronie internetowej SN, że nie doprowadził do usunięcia
    sędziego z urzędu "na podstawie przysięgi". Na tej samej zasadzie można
    by zarzucić ministrowi Ziobro popieranie łamania praw człowieka w
    Tybecie, bo nie zaapelował do Chińczyków by tego nie robili.

    Zastanów się trochę nad sobą i swoim postępowaniem. Usenet powinien
    służyć dyskusji, a taka nie jest możliwa, gdy ktoś zachowuje się tak,
    jakby chciał zrazić do siebie maksymalnie wiele osób. Jezeli już nie
    możesz się powstrzymac to chociaż nie zasmiecaj tej grupy. Przenieś się
    na pl.soc.politka - tam znajdziesz wielu podobnych sobie wyznawców
    teorii spiskowych skłonnych do dyskusji na poziomie, za przeproszeniem,
    kutasa.

    PS
    Mam nadzieję, że przeczytasz cały post, zanim zaczniesz na niego
    opowiadać, i że w twojej odpowiedzi nie będzie wzmianek o szkole w
    Szczytnie, wyroku Sokołowski vs. Poland oraz twoich ulubionych słów na
    k... Bo inaczej będzie to oznaczało, że całe moje pisanie było rzucaniem
    grochem o ścianę. Albo pereł przed wieprze.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre