  • 1. Data: 2004-09-16 17:30:55
    Temat: Komu zgłosić - łamanie prawa przez TVP2
    Od: "zenit" <o...@p...onet.pl>

    Kilka dni temu znany aktor w programie TVP2 -chwalił się w studio że zbiera
    grzyby które są pod ścisłą ochroną i zachwalał ich walory smakowe. Prezenterka
    telewizyjna pokazywała przed kamerą wyszuszone grzyby tego chronionego
    gatunku. TVP2 przez publikacje tego rodzaju zachęca do łamania prawa...
    Pytanie gdzie trzeba zgłosić tego rodzaju zachowanie się telewizji publicznej?
    Nie mam niestety nagrania tego programu ale to co piszę jest w 100% prawdziwe i
    myślę że TVP2 odpowiednim urzęddnikom musi udostępnić takie nagranie.
    Pozdrawiam
    Zenit

  • 2. Data: 2004-09-16 17:36:12
    Temat: Re: Komu zg3osia - 3amanie prawa przez TVP2
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    zenit napisał(a):
    > Nie mam niestety nagrania tego programu ale to co piszę jest w 100% prawdziwe i
    > myślę że TVP2 odpowiednim urzęddnikom musi udostępnić takie nagranie.

    polecam towarzystwo salamandra
    mają już doświadczenie w podobnych sprawach

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2004-09-16 20:26:03
    Temat: Re: Komu zgłosić - łamanie prawa przez TVP2
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    prawdziwe i
    > myślę że TVP2 odpowiednim urzęddnikom musi udostępnić takie nagranie.

    Hmm...jak to leciało? Pieniaczus Pospolitus?

    pdr
    Olo

  • 4. Data: 2004-09-16 20:44:35
    Od: o...@p...onet.pl

    > Hmm...jak to leciało? Pieniaczus Pospolitus?
    Hmm... rozumie że prawo jest po stronie silniejszego i kto ma media ten ma
    władzę? Rozporządzenia ministra środowiska można wsadzić sobie do ....
    tak ma wyglądać rola telewizji publicznej - zachęcanie do łamania prawa...
    Pozdrawiam
    Zenit

  • 5. Data: 2004-09-16 21:27:46
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > ten ma władzę? Rozporządzenia ministra środowiska można wsadzić sobie
    > do .... tak ma wyglądać rola telewizji publicznej - zachęcanie do

    nie no ja rozumiem przeslanie :) ale glupie grzybki :) choc faktycznie
    glupio to musialo wszystko wyjsc pewnie :)

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"

  • 6. Data: 2004-09-16 21:32:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > władzę? Rozporządzenia ministra środowiska można wsadzić sobie do ....
    > tak ma wyglądać rola telewizji publicznej - zachęcanie do łamania prawa...

    Czyli jednak mialem racje...
    A mozna wiedzic co Ci kurna przeszkadza kawałek chronionego grzyba na
    ekranie? Nie pasuje to zawsze mozesz zmienic kanał....
    Bo mi się wydaje ze po prostu szukasz jakiejs awantury - najlepiej przed
    sądem, bo takie są najbardziej klimatyczne.

    pdr
    Olo

  • 7. Data: 2004-09-16 22:16:57
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On 16 Sep 2004 19:30:55 +0200, "zenit"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Pytanie gdzie trzeba zgłosić tego rodzaju zachowanie się telewizji publicznej?

    Do prokuratury, mozesz do swojej albo do warszawskiej, gdzie
    chcesz, prokurator sam przesle to do stosownej wedle sprawy
    Wyslac listem poleconym.

    ------------
    Imie nazwisko, adres Miejscowosc, data

    Prokuratura Rejonowa w (...)

    Zawiadomnienie o mozliwosci popelnienia przestepstwa

    Wnoszę o wszczęcie postępowania
    przeciwko (...) - (jesli sprawca jest znany)
    w sprawie (...) - (jesli sprawca nie jest znany)

    (podać tresc wniosku, opisac zaistniałe przestepstwo, przedstawic
    okolicznosci sprawy, podac jakie przepisy naruszono (to nie jest
    konieczne), wskazac swiadkow mogacych potwierdzic przytoczone
    fakty(jesli istnieja))

    Ponieważ działam bez adwokata proszę o poinformowanie mnie o moich
    prawach i obowiązkach związanych z niniejszym wystąpieniem.

    podpis

    Zalaczniki (ewentualne):
    - ?
    - ?
    ------------

    PS Kibicowac sprawie i nie pienic sie przy tym zbytnio ;-)

  • 8. Data: 2004-09-17 02:42:44
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@g...pl>

    Olo Kwasniak z wrodzoną sobie głębią napisał(a):

    > Czyli jednak mialem racje...
    > A mozna wiedzic co Ci kurna przeszkadza kawałek chronionego grzyba na
    > ekranie? Nie pasuje to zawsze mozesz zmienic kanał....

    Przeszkadza to, że grzyb jest chroniony a został zerwany. Żeby pokazać
    grzyba na ekranie nie trzeba go niszczyć. No, ale żeby zjeść - to co innego.
    Nie da się zapewne zmienić tego, że ludzie tak się zachowują i mają w dupie
    czy coś jest rzadkie czy nie. Tyle, że pokazywanie tego w telewizji i
    zachęcanie do niszczenia - to już jest przegięcie. Ignorancji
    przedstawicieli mediów w temacie przyrodniczym nie da się wyplenić, ale
    czasem przydałoby się wstrząsnąć.

    > Bo mi się wydaje ze po prostu szukasz jakiejs awantury - najlepiej przed
    > sądem, bo takie są najbardziej klimatyczne.

    To co Ci się wydaje to zachowaj dla siebie. I nie mierz innych swoją miarką,
    dość ułomna jest.

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 9. Data: 2004-09-17 07:32:22
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    > Hmm...jak to leciało? Pieniaczus Pospolitus?

    Pieniaczusem jest także każdy prokurator ścigający pijanego kierowce oraz
    pirata komputerowego - wszak co to komu szkodzi...

    p.
    W,

  • 10. Data: 2004-09-17 09:53:41
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 16 wrz o godzinie 23:32, na pl.soc.prawo, Olo Kwasniak napisał(a):

    > Czyli jednak mialem racje...

    Jesteś żałosny

    > A mozna wiedzic co Ci kurna przeszkadza kawałek chronionego grzyba na
    > ekranie? Nie pasuje to zawsze mozesz zmienic kanał....

    A co tOBIE przeszkadza że osoby których nie stać na kupno biletu przejadą
    parę przystanków środkami komunikacji miejskiej???

    To już jest PRZESTĘPSTWO - prawda?
    Ale to że chronione owoce, zwierzęta są niszczone - to - przełącz sobie na
    inny kanał??

    > Bo mi się wydaje ze po prostu szukasz jakiejs awantury - najlepiej przed
    > sądem, bo takie są najbardziej klimatyczne.

    Twoje IQ jest prawdopodobnie równe IQ zapałki.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...