    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komu poskarzyc sie na Poczte Polska? - dlugie
    Date: Thu, 2 Sep 2004 10:16:08 +0800

    In article <o...@4...com>, WAM wrote:
    > On Wed, 01 Sep 2004 13:49:20 +0200, Krzysiolek
    > Napisz odwolanie do wyzszej instancji poczty. Moze poskutkuje.

    Ja się tu tylko nie mogę powtrzymać przed opowiedzeniem historii jak to
    posłałem coś do TPSA poleconym za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie
    nie przyszło, ale list dotarł bo TPSA odpowiednio zareagowała. Złożylismy
    reklamację, na co poczta polska odpowiedziała że nie mogła ustalić adresu
    odbiorcy. Ani potwierdzenia ani zwrotu listu nie dostaliśmy do dziś :)
    Słowem życzę powodzenia.

    --
    Marcin