    From: AdamS <a...@b...webpark.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komputery pod lupa komisji europejskiej
    Date: Mon, 17 Jan 2005 12:32:44 +0100

    > Dobry czlowieku.
    > Kupilem dla AGH w drodze przetargu DZIESIATKI komputerow.
    > Robie to OD LAT i zpewniam cie, ze ZNACZNIE TANIEJ jest
    > kupic za dwa lata druga plyte za drugie 200 lepsza i szybsza
    > z drugim procesorem za drugie 300.

    Ja niestety pracuje w firmie, w której jest notoryczny brak
    komputerów, jeśli już pojawią się fundusze na ten cel (pojawiają się
    rzadko, dotyczy również unowocześniania posiadanego sprzętu) to chcemy
    je maksymalnie wykorzystać (nie oznacza kupić najdroższy). Osobiście
    kupiłem mniej komputerów i zawsze wybieram kompromis pomiędzy jakoścą,
    ceną i oczywiście jego zastosowaniem i jak na razie wszystko działa
    ok.

    > Firma sprzedajaca w drodze przetargu DAJE GWARANCJE,
    > (bo takie sa istotne warunki)
    > czesto na dwa trzylata i GLOWNIE SOBIE zrobi klopot,
    > gdy sprzeda "badziewie".

    Nam też, gdy zostaniemy pozbawieni sprzętu na okres naprawy.

    > NIe zdarzylo mi sie...
    >
    > A gdyby VIA zrobila dobry i tani procesor

    A kiedy jesteśmy w stanie stwierdzić, że procesor jest dobry???

    Z mojej strony EOT.

    --
    Pozdrawiam AdamS