  • Data: 2005-01-19 08:49:19
    Temat: Re: Komputer a certyfikaty
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kubaz wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > chodzi o to, ze czesci moga nie wspolgrac ze soba i wtedy nic nie
    > poradzi sie, ze kazda z nich ma CE...
    > intencja sluszna ale przepis beznadziejny

    Nawet mi nie mów... Wczoraj walczyłem z ABIT-em NF7-S2, który non stop
    na pamięciach Elixira od Wilka wywalał błędy. Zwis za zwisem, memtest
    padał.
    Cała batalia opisana na B3D, jedna dobra dusza zasugerowała że może
    chodzić o zwykłą niekompatybilność pamięci z płytą. Update biosu i wsio
    gra...
    Tyle że tu mówimy o CE - a o ile ja się orientuję, to norma dotycząca
    bezpieczeństwa. Nie kompatybilności.

    --
    Pozdro
    Massai