  • 1. Data: 2002-04-03 10:13:31
    Temat: Komorniku ratuj!(sąd rodzinny)
    Od: "Madusha" <e...@i...pl>

    Mam pytanie do komornika. Jeśli jest tu ktos kto mógłby wzbogacić mnie o
    informacje w mojej sytuacji (prawo rodzinne) to proszę o odpowiedź tu albo
    na maila. s...@g...pl . Alimenty zasądzone stoją w miejscu nie otrzymuję z
    córcią nic - chodzi o to co komornik może i co ja mogę, zresztą szczegóły
    przedstawię.
    Liczę, że znajdzie ktoś kto nie pozwoli nam zginąć w nędzy!
    Dzięki!
    Magdalena

  • 2. Data: 2002-04-03 15:22:48
    Temat: Re: Komorniku ratuj!(sąd rodzinny)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Napisz w czym problem ... Myślę ,że jest możliwa pomoc ... czekam na e-mail
    służąc pomocą ...Sandra