  • 1. Data: 2006-01-26 21:39:38
    Temat: Komornik zapukał i kwitek zostawił
    Od: "Mellow" <m...@...sigu>

    Witam. Dzisiaj przybył do mnie komornik. Nie było mnie w domu, zostawił
    karteczkę bratu że mam się z nim zobaczyć. Prawdopodobnie chodzi o sprawę
    sprzed 4 lat gdy dostałem wyrok z sadu grodzkiego na sumę 650zł (+-100zł) .
    Moja sytuacja jest taka: nie pracuje, mieszkam z rodzicami, studiuję,
    dostaję stypendium socjalne z uczelni. Przeczytałem w necie że komornik nie
    może zabrać stypendium. Jutro prawdopodobnie wybiorę się do niego. Czy mogę
    u niego jutro wywalczyć żeby sobie odpuścił? Czy muszę w sądzie to
    załatwiać?

  • 2. Data: 2006-01-26 21:45:57
    Temat: Re: Komornik zapukał i kwitek zostawił
    Od: "Mellow" <m...@...sigu>

    I jeszcze coś, sprawę miałem jakieś 4 lata temu, czy nie istnieje w takim
    przypadku jakieś przedawnienie?

  • 3. Data: 2006-01-26 22:51:52
    Od: "trojden" <t...@v...pl>

  • 4. Data: 2006-01-27 06:17:14
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Mellow napisał(a):
> [...]
    > może zabrać stypendium. Jutro prawdopodobnie wybiorę się do niego. Czy mogę
    > u niego jutro wywalczyć żeby sobie odpuścił? Czy muszę w sądzie to

    idz do niego i powiedz jak spawa wyglada, do tego powiedz ze niemasz
    zadnych ruchomosci nalezacych do ciebie. powinien spisac protokol, no i
    pewnie umorza sprawe z powodu bezskutecznosci

  • 5. Data: 2006-01-27 11:09:48
    Od: "Mellow" <m...@...sigu>

    > idz do niego i powiedz jak spawa wyglada, do tego powiedz ze niemasz
    > zadnych ruchomosci nalezacych do ciebie. powinien spisac protokol, no i
    > pewnie umorza sprawe z powodu bezskutecznosci

    Komornik spisał protokół, będzie odesłany do sądu żę jestem niewypłacalny, w
    sądzie powiedzieli żebym zapłacił, odpracować nie mogę bo żadna firma juz
    tego nie robi. W sądzie powiedzieli też, że jeśli nie zapłacę to trafię na
    ok. 40 dni na "wakacje" (655zł w sumie bez prowizji komornika). Czy mogą tak
    postąpić, zamienić grzywnę na areszt gdy nie pracuję i jestem na utrzymaniu
    rodziców?

  • 6. Data: 2006-01-27 16:54:45
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Mellow wrote:
    > W sądzie powiedzieli też, że jeśli nie zapłacę to
    > trafię na ok. 40 dni na "wakacje" (655zł w sumie bez prowizji komornika).

    Jeśli nie masz ochoty na areszt, to masz jeszcze prawo znaleźć sobie zajęcie
    i zapracować na spłatę własnych zobowiązań.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 7. Data: 2006-01-27 21:00:55
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Mellow napisał(a):

> [...]
    > postąpić, zamienić grzywnę na areszt gdy nie pracuję i jestem na utrzymaniu

    chyba ma prawo to zrobic
    ps. trudnego komornika macie u siebie u mnie sprawa bylaby umorzona z
    powodu bezskutecznosci

  • 8. Data: 2006-01-27 23:04:41
    Od: "Mellow" <m...@...sigu>

    > powodu bezskutecznosci
    bezskuteczność to to że nie mają jak odemnie ściągnąć czy nie mogą mnie
    zastać?

  • 9. Data: 2006-01-27 23:57:25
    Od: "Mellow" <m...@...sigu>

    > Komornik spisał protokół, będzie odesłany do sądu żę jestem niewypłacalny,

    Ale jakoś nie mogę uwierzyć, że uwierzył mi na słowo że nic nie mam swojego

  • 10. Data: 2006-01-28 07:49:22
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Mellow napisał(a):

    > bezskuteczność to to że nie mają jak odemnie ściągnąć czy nie mogą mnie
    > zastać?

    bezskutecznosc to jest jesli nie maja jak sciagnac