  • 1. Data: 2005-03-31 01:10:44
    Temat: Komornik zajal moja nieruchomosc...
    Od: "Magbet" <magbet(NIECIERPIACY.SPAMU)@xl.wp.pl>

    Witam i pozdrawiam cale gremium!

    Zeby bylo krutko:
    Mam w pewnym barze szafe grajaca a wlasciciel tego baru ma dlugi.
    Tydzien temu wpadl tam komornik i spisal moja szafe grajaca jako
    "zajecie ruchomosci w posiadaniu dluznika".
    Dostalem pismo oficjalne o zajeciu ruchomosci.
    (tu juz pomijam to, ze mnie to rozpier**** ze komornik zajmuje moja
    wlasnosc)
    Dzwonilem do tego komornika i powiedzial mi, ze mam zlozyc
    "powodztwo przeciwegzekucyjne" do Sadu Rejenowego W. C. w trybie art. 841kpc

    I tu prosze o pomoc...
    Jest na to jakis "formularz" ?
    Co ja mam zrobic w ogole? Moge przecierz zabrac moja szafe i niech komornik
    sp******?
    A jak nic nie zrobie, to czy komornik moze zabrac mi moja szafe grajaca?

    --
    Magbet

  • 2. Data: 2005-03-31 01:29:15
    Temat: Re: Komornik zajal moja nieruchomosc...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Magbet wrote:
    > Witam i pozdrawiam cale gremium!

    komornik załozył, że wszystko co u dłużnika jest dłużnika.

    Nie chcesz stracić szafy, posłuchaj komornika, on ci dobrze radzi.
    Jak to zrobić? Użyj google znajdziesz tego mnóstwo na internecie.

  • 3. Data: 2005-03-31 05:55:28
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Magbet napisał(a):

    > Dzwonilem do tego komornika i powiedzial mi, ze mam zlozyc
    > "powodztwo przeciwegzekucyjne" do Sadu Rejenowego W. C. w trybie art. 841kpc

    a masz na ta szafe jakies papiery?
    rozumiem ze tak

    z tego co slysze o komornikach, to na twoim miejscu, jesli masz taka
    mozliwosc, najpier zabral bym szafe, a potem skladal jakiekolwiek odwolania

  • 4. Data: 2005-03-31 07:11:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > z tego co slysze o komornikach, to na twoim miejscu, jesli masz taka
    > mozliwosc, najpier zabral bym szafe, a potem skladal jakiekolwiek
    > odwolania

    A doczytałeś co grozi za to? (bez względu na to czy komornik zjał słusznie
    czy niesłusznie).
    Takie radzenie jak twoje powinno być karane.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-03-31 22:42:48
    Temat: Odp: Komornik zajal moja nieruchomosc...
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > A doczytałeś co grozi za to? (bez względu na to czy komornik zjał słusznie
    > czy niesłusznie).
    > Takie radzenie jak twoje powinno być karane.

    dlatego wpierw komornicze nogi w beton i całość do Wisły
    i dopiero odebrać szafę grającą.;))))))))

    oczywiście to żart ale nie mogłem się powstrzymać.

  • 6. Data: 2005-04-01 05:55:07
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Leszek napisał(a):

    > A doczytałeś co grozi za to? (bez względu na to czy komornik zjał
    > słusznie czy niesłusznie).

    napisalem co ja bym zrobil, a co on zrobi to jego sprawa, o ile wiem to
    wine trzeba udowodnic a nie niewinnosc, wiec dlaczego to ja musze
    udowadniac pomylke komornika a nie komornik swoja racje?

    juz niejeden program w tv byl o bezprawnym i bezmyslnym dzialaniu
    komornikow, jeszcze chwila i zacznie sie tak jak napisal albert, moze
    wtedy ktos sie zastanowi o co biega i zmieni prawo

    > Takie radzenie jak twoje powinno być karane.

    karalna powinna byc bezmyslnosc ustawodawcy i bezkarnosc komornikow,
    skoro to jest moja wlasnosc, to w takim wypadku powinno to byc
    zalatwione od reki przez szmatlawego komornika, a nie na drodze odwolan
    sadowych, ktore moga ciagnac sie latami, a strat poniesionych z powodu
    nieuzywania/niszczenia itd sprzetu nikt mu nie zwroci

  • 7. Data: 2005-04-01 14:29:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > napisalem co ja bym zrobil, a co on zrobi to jego sprawa, o ile wiem to
    > wine trzeba udowodnic a nie niewinnosc, wiec dlaczego to ja musze
    > udowadniac pomylke komornika a nie komornik swoja racje?

    Bo komornik reprezentuje Państwo Polskie? Doczytałeś wreszcie co grozi za
    zdjęcie np. naklejki na przedmocie zajętym przez komornika? Chyba nie.

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-04-04 10:41:27
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Bo komornik reprezentuje Państwo Polskie? Doczytałeś wreszcie co grozi
    > za zdjęcie np. naklejki na przedmocie zajętym przez komornika? Chyba nie.

    a doczytales co ja mysle o poczynaniach komornikow?
    chyba nie

  • 9. Data: 2005-04-04 11:11:46
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Bo komornik reprezentuje Państwo Polskie? Doczytałe? wreszcie co grozi za
    > zdjęcie np. naklejki na przedmocie zajętym przez komornika? Chyba nie.

    No to niech sobie zabierze tą naklejke razem z szafa. A jesli komornik
    bedzie cos chcial, to wlasciciel szafy pokaze dowod zakupu i wirtualny
    srodkowy palec ...

  • 10. Data: 2005-04-05 19:43:31
    Od: "Magbet" <magbet(NIECIERPIACY.SPAMU)@xl.wp.pl>

    > No to niech sobie zabierze tą naklejke razem z szafa. A jesli komornik
    > bedzie cos chcial, to wlasciciel szafy pokaze dowod zakupu i wirtualny
    > srodkowy palec ...

    Wlasnie ze ten komornik widzial papiery (umowa+faktura) i nawet bylo
    mu przykro ze jest jak jest.
    A jest tak ze musze teraz biegac po sadach i prosic o wylaczenie mojej
    wlasnosci z postepowania egzekucyjnego -
    -paranoja albo raczej po prostu... Polska rzeczywistosc.

    --
    Magbet