eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-17 22:22:50
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wskaż mi podstawę prawną takiego twierdzenia - proszę.

    Nie, to Ty musisz wskazać podstawę, dla której komornik mógłby odmówić
    egzekucji poprawnemu tytułowi wykonawczemu.

    > Czy uważasz, że sąd odrzuciłby pozew o zasadzenie pieniędzy od Jana
    > Kowalskiego syna Juliana urodzonego ........... ? A jeśli tak, to wskaż
    > przepis zabraniający takiego sprecyzowania powództwa.

    Pozew jest ok, ale w tytule i tak sąd wpisze to, co ma w swoim szymelku.
    Nie ma w nim danych, które byś chciał, a wniosek o uzupełnienie zleje,
    ponieważ taki tytuł wykonawczy jest poprawny bez uzupełniania.

    --
    Liwiusz