eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-17 22:21:13
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: <5...@7...222113.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz w
    <news:mea4jv$lrc$2@node2.news.atman.pl>:

    > Nie wiem co ma do sprawy fakt zapłaty, ale jak pożyczyłeś samochód, to
    > posiadacz

    hehehe, nie posiadacz, tylko użytkownik...

    > jest twoim (też nie zasługujesz na T)

    ...ale musisz się tego Liwiuszu nauczyć

    > dłużnikiem, bo masz do niego roszczenie o zwrot pojazdu.

    Siedzisz mi w papierach i wiesz jakie umowy zawarłem?
    Zauważ, że ty (tak tą razą do ciebie małą literą) pytałeś, czy to grupa
    prawna, czy przedszkolna -- nie znasz detali, ale, że tak się wyrażę "japę
    drzesz".

    --
    'Tom N'