eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 15 Mar 2015 14:13:04 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 13:59:44 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Jestem w stanie zaakceptowac fakt, ze ktos napisał taka bzdurna ustawe.
    > Ale zamiast tłumaczyc dlaczegotak jest i dziubac swoje prowizje - trzeba
    > lobbowac błyskawiczna zmiane.

    O, to warto podkreślić! Umknęło mi wcześniej. Zaczynasz rozumieć. ;)

    To teraz przyjmij do wiadomości że ja nigdy nie broniłem tej "bzdurnej ustawy".
    Zwracam jedynie uwagę na fakt że w tej "bzdurnej ustawie" jest to co jest. Wskazuje
    że mój pogląd (o tym co jest w tej "bzdurnej ustawie") jest akceptowany przez
    doktrynę i orzecznictwo (akceptowane jest twierdzenie że to tam jest, nie to że jest
    to słuszne).

    Co do działania na rzecz zmiany - a myślisz że po co piszę to co piszę? By otworzyć
    oczy tym którzy mogą być zainteresowani zmianą prawa by się o to upomnieli. Ja tego
    za nich nie zrobię.

    Wskazuje również jaką obłudą jest ściganie komorników przez posła na sejm (z partii
    rządzącej) za to że wykonują dokładnie to co nakazuje im prawo (bo tak ma być, jako
    funkcjonariusz publiczny masz się kierować prawem a nie własnym poczuciem
    sprawiedliwości), prawo za które między innymi ten poseł odpowiada.