  • Data: 2012-02-13 12:58:34
    Temat: Re: Komornik siadł na wierzytelnosciach mojego pracownika.
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No dobra, ale nam się trafiło "zajęcie wierzytelności" (gościu współpracuje
    coś tam dostawał raz na kilka miesięcy, pewnie przez US trafili) i problem
    jest przykładowo następujący:
    Ten gościu kupuje coś dla firmy (faktura na firmę płatna w sklepie/hurtowni
    gotówką z kieszeni gościa), firma później mu zwraca.

    No to jak z tym zajęciem wierzytelności:
    Kupi jakieś narzędzia i materiały do pracy i nie będzie mu można zwrócić za
    dokonane wydatki?

    To przeciez niczego nie kupi i robota by leżała :-(

    A jak jest z wypłaceniem zaliczek?
    Jak na gościu siedzi komornik, to nie mozna gościowi żadnej zaliczki wypłacić?
    Albo rozliczyć?
    Przecież to by było bez sensu (ale w PRL-bis wiele jest bez sensu).

    -----