    From: b00 <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik - nadp?ata i brak zmiany adresu do korespondencji
    Date: Tue, 14 Jan 2014 22:23:08 +0100

    W dniu 13.01.2014 01:34, wromek pisze:
    > Najprawdopodobniej wzywali do umo?liwienia zdemontowania licznika. Poniewa?
    > si? nie doczekali to pewnie zacz?li traktowa? spraw? jako "nielegalne"
    > pobieranie gazu i naliczali op?aty za jakie? prognozy i op?aty przesy?owe.
    > Takie moje gdybanie ale brak demonta?u licznika umo?liwia pobieranie gazu,
    > dlatego trzeba zawsze do tego demonta?u doprowadzi? po zako?czonej umowie.
    > Plomba na rurze musi by? ;)

    Dokładnie o to chodziło - PGNiG chciał ściągnąć licznik, a kontaktu nie
    miał. PGNiG tytuł wykonawczy otrzymał na ściągnięcie licznika. W umowie
    oczywiście jest zapis jak byk, że odbiorca informuje o zmianie adresu do
    korespondencji oraz zameldowania, niemniej jednak nikt przy podpisywaniu
    umowy nie spisał z dowodu adresu zameldowania (niedopatrzenie PGNiG). W
    trakcie rozprawy sądowej PNGiG podnosiło, że robiło wszystko aby się
    skutecznie skontaktować, tzn.
    PGNiG zwróciło się do Urzędu Miasta o stały adres zameldowania i podobno
    otrzymało ten sam niewłaściwy adres, który mieli podany jako adres do
    korespondencji.

    Opłaty za faktury były dokonane.

    Dodatkowo aktualnie przy ściągnięciu licznika okazało się, że ponad
    200m3 jest MNIEJ na liczniku niż wynika z zapłaconych faktur. Tym samym
    można stwierdzić, że ściągnięcie licznika może być narażeniem na
    niewłaściwe gospodarowanie swoim majątkiem - gdyż PGNiG otrzymało opłaty
    za paliwo, którego wykorzystanie w tym momencie jest niemożliwe.