  • Data: 2009-09-18 13:16:45
    Temat: Re: Komornik - 15% opłaty czy więcej??
    Od: Monsieur De Anty <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 12:25:36 +0200, Monsieur De Anty napisał(a):

    > Witam
    > Jest tak -komornik przysłał pismo o wszczeciu egzekucji. Kwota naleznosici
    > wynosi 11250 pln,
    Dokładnie jest to:
    należnośc główna 11 250 PLN
    odsetki od 10.09.2008 (powinno być 10.10.2009) - 1 301 PLN
    koszta procesu - 141 pln
    opłata egzekucyjna - 2527,25 PLN
    wydatki gotówkowe - 140,43 PLN

    Wierzyciel wskazał egzekucje z ruchomości i konta. Komornik przyblokowal na
    konce 15000, ale na razie nie sciaga. Sami chcielismy oddac te kase, ze
    wzgledu na dobry kontrakt ostanio zawarty, ale nie wiedzielismy o wyroku -
    zostal wydany w 2.03.2009 (pozew 25.02!!! - speed jak nie wiem), klauzula
    jest z 5.05, a komornik pojawil sie dopiero teraz. Cisna się wiec pytania
    dodatkowe:
    - czy możemy sie odwołać od wyroku teraz (w marcu i kwietniu bylismy za
    granica, a firma mała, wiec poleconego pewnie nie odebraliśmy)
    - jak powstrzymac egzekucje i odblokować kase, aby bezposrednio sie
    rozliczyc z wierzycielem???
    Dzieki za inne info
    ARc'chie