  • 1. Data: 2003-03-19 07:43:52
    Temat: Komornik
    Od: "joanna" <jodo@[cut]tenbit.pl>

    Mam pytanie, czy komornik moze mi zajac konto bez wczesniejszego
    zawiadomienia mnie?

    Pozdrawiam
    Joanna

  • 2. Data: 2003-03-19 07:58:33
    Temat: Re: Komornik
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik joanna <jodo@[cut]tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5973c$mi6$...@t...icpnet.pl...
    > Mam pytanie, czy komornik moze mi zajac konto bez wczesniejszego
    > zawiadomienia mnie?

    może

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-19 08:07:46
    Od: "joanna" <jodo@[cut]tenbit.pl>

    To jeszcze spytam jaka czesc pieniedzy moze ewentualnie zajac?

    Pozdrawiam
    Joanna

  • 4. Data: 2003-03-19 08:10:16
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b5980s$693$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:

    > Użytkownik joanna <jodo@[cut]tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b5973c$mi6$...@t...icpnet.pl...
    > może

    Jakby nie mogl to w wiekszości przypadków nie miałby po co zawiadamiać :)

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2003-03-19 09:43:58
    Temat: Odp: Komornik
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    może

    Pozdr.
    Joanna

  • 6. Data: 2003-03-19 10:11:52
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "joanna" <jodo@[cut]tenbit.pl> wrote in message
    > To jeszcze spytam jaka czesc pieniedzy moze ewentualnie zajac?

    Wszystko - do sumy dochodzonej + koszty.

    Depi.

  • 7. Data: 2003-03-19 10:27:58
    Od: Stefann <p...@k...pl>

    Marcin Olender napisał:

    > "joanna" <jodo@[cut]tenbit.pl> wrote in message
    > >
    > Wszystko - do sumy dochodzonej + koszty.
    >
    > Pozdrawiam

    Miałem taką sytuacje !
    Przelewałem na konto byłej zony pieniądze za alimenty lecz mialem
    zadłuzenie ! Wiec moja eksżmija pokazała kornikowi z jakiego konta
    przychodzi forsa i pan kornik bardzo szybko wlazł na konto wysyłając
    stosowną informacje ! Lecz konto było puste i przed wypłatą, więc
    zmienilem konto i kaska za robote poszła na inne konto !
    pozdro.

  • 8. Data: 2003-03-19 11:10:00
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Stefann <p...@k...pl> pisze w

    > więc
    > zmienilem konto i kaska za robote poszła na inne konto !

    i bardzo dobrze, moje gratulacje

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 9. Data: 2003-03-19 15:12:15
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Stefann <p...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b59gkc$puk$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > stosowną informacje ! Lecz konto było puste i przed wypłatą, więc
    > zmienilem konto i kaska za robote poszła na inne konto !

    :-)) jaki spryt hm ale spoko jak jej panstwo wypłaci to oszczędności po
    latach nie wystarcza na spłate długu :-)))

    Sandra

  • 10. Data: 2003-03-19 15:12:45
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik huski <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych