  • 1. Data: 2005-09-28 10:58:31
    Temat: Kolizja drogowa i sąd grodzki a niekaralność
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam,

    Odmówiłem przyjęcia mandatu (spowodowanie kolizji drogowej), sąd grodzki
    stwierdził moją winę (grzywna). Czy w świetle prawa jestem 'niekaralny'?
    Inaczej, co będzie zawierać zaświadczenie o niekaralności?

  • 2. Data: 2005-09-28 14:11:43
    Temat: Re: Kolizja drogowa i sąd grodzki a niekaralność
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    e...@p...onet.pl wrote:
    > Odmówiłem przyjęcia mandatu (spowodowanie kolizji drogowej), sąd grodzki
    > stwierdził moją winę (grzywna). Czy w świetle prawa jestem 'niekaralny'?
    > Inaczej, co będzie zawierać zaświadczenie o niekaralności?

    "Nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym"

    Wykroczenia są w innym rejestrze, o który nikt nie pyta.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 3. Data: 2005-09-28 16:02:13
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wykroczenia są w innym rejestrze, o który nikt nie pyta.

    Pyta, pyta. Gdy po raz drugi trafi do Sądu Grodzkiego.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-09-28 17:39:09
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Leszek wrote:

    > Pyta, pyta. Gdy po raz drugi trafi do Sądu Grodzkiego.

    OK, uprościłem. Chodziło mi o to, że jak ktoś żąda zaświadczenia o
    niekaralności (do wizy, zatrudnienia w służbach, etc.) to w 99% przypadków
    chodzi o KRK. A jak ktoś notorycznie będzie jeździł pod prąd to w końcu
    Policja na podstawie rejestru wykroczeń mu odbierze p.j., nie prosząc o
    żadne zaświadczenia.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>