  • 31. Data: 2009-09-09 19:53:47
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    PJ napisal:
    > uzasadnienie było mniej więcej takie ze kierowca nie musi spodziewać
    > się nieracjonalnego zachowanie ze strony innych uczestników ruchu :-)

    No popatrz Pan! A u nas na kazdym kroku zadaja gotowosci
    do spodziewania sie nieracjonalnych zachowan: jazdy poza
    linia podwojna ciagla, jazdy pod prad, niezachowania
    liitu dopuszczalnej predkosci itd. I za nieuwzglednianie
    tych nieracjonalnych zachowan obrywa sie wspolwina.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 32. Data: 2009-09-09 20:37:39
    Od: PJ <p...@g...com>

    co kraj to obyczaj, ja bym ciągnął dziadka do sadu DAS płaci :-)

    P.

  • 33. Data: 2009-09-10 11:28:49
    Od: GK <g...@g...pl>

    Jacek_P pisze:

    > Teraz juz kamerka zerka na droge przede mna
    > non stop.

    Jaka kamerka?
    Sam myślę nad czymś takim widząc tylu kretynów na drodze...
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 34. Data: 2009-09-10 17:13:08
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    GK napisal:
    > Jaka kamerka?
    > Sam myślę nad czymś takim widząc tylu kretynów na drodze...

    Cos takiego:
    http://www.allegro.pl/item712691909_mini_kamera_z_re
    jestratorem_na_karty_pamieci_sd.html

    Dwa paluszki AAA, karta SDHC, 640x480x30 fps, format AVI,
    dwa przyciski: jeden wlacz/wylacz, drugi kasuj.

    Na rozruchu wlaczasz i kasujesz poprzednie nagranie, po szczesliwym dojechaniu
    wylaczasz. A przy okazji uchwyt nahelmowy do ewentualnych filmow z jazdy rowerem :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek