  • 101. Data: 2007-01-02 14:18:48
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1ba4.0000005a.459a4c71@newsgate.onet.pl...
    > Skąd jako pasażer masz wiedzieć gdzie i jak
    > wolno Ci wysiąść z samochodu?

    Skąd?
    Z kodeksu drogowego.
    Odpowiedni paragraf już tutaj był.

  • 102. Data: 2007-01-02 14:20:15
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Krzysztof Magosa 'hexio'" <h...@x...org.pl> wrote in message
    > m...@p...onet.pl napisał(a):
    >
    > Niestety... dopóki nie przyjechała policja to taksówkarz, który mnie
    > wiózł widział wine po stronie taksówkarza z tyłu (nie było widać jego
    > pojazdu, chyba nawet nie oświetlony jechał, poza tym, jechał na
    > odległości 10 cm). Ale jak policja przyjechała i się okazało, że się
    > wszyscy znają (taksówkarze i policja) to zaraz sie zamknął i już nic na
    > ten temat nie mówił tylko zadziałała taksówkarska solidarność.

    Było mandatu nie przyjąć. Wówczas sprawa by wylądowała w sądzie.
    Zrobili jakieś zdjęcia?

  • 103. Data: 2007-01-02 14:39:44
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu witek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Skąd?
    > Z kodeksu drogowego.
    To pasazer ma obowiazek znac kodeks drogowy?
    --
    badzio

  • 104. Data: 2007-01-02 15:18:15
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ends0r$3es$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu witek porozsypywal nastepujace haczki:
    > To pasazer ma obowiazek znac kodeks drogowy?
    Ma obowiązek stosowania się do tego kodeksu. Znac nie musi ;-)

    Pzdr
    Czabu

  • 105. Data: 2007-01-02 15:24:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ends0r$3es$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu witek porozsypywal nastepujace haczki:
    > To pasazer ma obowiazek znac kodeks drogowy?

    Specjalnie dla ciebie powtórzę tu słowa któregoś z kolegów-musisz znać
    wszystkie kodeksy obowiązujące w RP. A dokładniej-masz zasrany obowiązek się
    do nich stosować.
    --
    Pzdr
    Leszek

  • 106. Data: 2007-01-02 15:27:47
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote in message
    > Patrze, patrze a tu witek porozsypywal nastepujace haczki:
    > To pasazer ma obowiazek znac kodeks drogowy?

    Oczywiście. Pieszy też. Juz to było.

  • 107. Data: 2007-01-02 20:02:21
    Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>

    witek napisał(a):
    > Było mandatu nie przyjąć. Wówczas sprawa by wylądowała w sądzie.
    > Zrobili jakieś zdjęcia?

    Nie było żadnych zdjęc, policja nawet nie sporządzała żadnych papierów,
    tylko dali mandat i pojechali z tego co widziałem.

    --
    Krzysztof Magosa 'hexio' | hexio (at) xnet (dot) org (dot) pl
    SysAdmin of xnet.org.pl | http://hexio.xnet.org.pl/

  • 108. Data: 2007-01-02 21:46:40
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > wszystkie kodeksy obowiązujące w RP. A dokładniej-masz zasrany obowiązek się

    Z czego wynika ta mądrość??? Gdyby nie PJ, moja wiedza na ten temat skończyła by
    się na przedszkolnej nauce przechodzenia przez ulicę i poruszania się po poboczu

  • 109. Data: 2007-01-03 00:18:50
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Z czego wynika ta mądrość???

    Z faktu, że mieszkasz w danym kraju i obowiązują cię wszystkie przepisy tego
    kraju bez względu na to czy je znasz, czy nie.

    > Gdyby nie PJ, moja wiedza na ten temat skończyła by
    > się na przedszkolnej nauce przechodzenia przez ulicę i poruszania się po
    > poboczu

    To tylko twój problem.
    W kazdym przypadku ani policjanci ani sąd za bardzo by się faktem twojej
    nieznajomosci prawa nie przejmowali.

  • 110. Data: 2007-01-06 12:53:44
    Od: m...@p...onet.pl

    > <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Z faktu, że mieszkasz w danym kraju i obowiązują cię wszystkie przepisy tego
    > kraju bez względu na to czy je znasz, czy nie.

    wiesz, znać się na czymś, a stosować się do ogólnie przyjętych zasad to duża różnica

    > To tylko twój problem.
    > W kazdym przypadku ani policjanci ani sąd za bardzo by się faktem twojej
    > nieznajomosci prawa nie przejmowali.

    czyli jako pieszy mam obowiązek znać w szczególności:
    - obowiązujace prędkości w terenie zabudowanym i poza nim
    - zasady dopuszczenia samochodu do ruchu
    - zasady włączania się samochodów do ruchu
    - itp itd.
    Nie sądzisz, że to co piszesz jest idiotyzmem?