  • Data: 2004-06-29 14:19:13
    Temat: Re: Kolejna Umowa zlecenie, stosunek pracy, a nowe przepisy..
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29 Jun 2004 14:00:20 +0200, Liwiusz napisał/napisała:
    > Umowa zlecenie nie jest umową o pracę i może być przedłużana na czas
    > określony nieograniczoną ilość razy.

    A nie jest tak,ze 3 umowa zlecenie automatycznie przechodzi jako umowa o
    prace? :(

    > Jeśli uważasz, że pracujesz tak, jak na podstawie umowy o pracę, to możesz
    > wystąpić do sądu z wnioskiem o stwierdzenie istnienia stosunku pracy (polecam
    > art. 22 kodeksu pracy).

    To jak znajde sobie inna prace ;) Dzieki!

    > To nie jest urlop, tylko przerwa w wykonywaniu zlecenia.

    Teoretycznie ale wyplate powinienem dostac za caly miesiac :>

    > Poszukać nowej pracy :)

    za kiepski ze mnie "specjalista" ale sie nie poddaje :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701